Politica de confidentialitate

Politica de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Noi, Echipa Autocarulmeu.ro, respectam confidentialitatea tuturor clientilor nostri si vom trata/prelucra datele personale cu mare atentie, in conditii tehnice si organizatorice de securitate adecvata. Astfel, vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei.

Prin acest document dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dvs cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu produsele si serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin consultantii nostri.

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Cine suntem

Autocarulmeu.ro este denumirea comerciala a societatii Rombus Transport SRL, persoana juridica romana, care are ca obiect principal de activitate activitati de inchiriere si leasing cu autoturisme si autovehicule rutiere usoare iar ca activitati secundare mentionam comertul cu autoturisme si autovehicule usoare, intretinerea si repararea autovehiculelor, activitati ale agentilor si broker-ilor de asigurari.

Rombus Transport SRL isi are sediul social in Bucuresti Sectorul 1, B-dul Al. I Cuza, Nr. 10, adresa de corespondenta in Bucuresti, str. Reinvierii nr. 3-5, Cladirea Europa Primex, parter, cu Identificator Unic la nivel European ROONRC.J40/10537/1991, cod fiscal nr. RO 12444244, reprezentata legal de dl. Anastasiu Michael-Dragos, in calitate de Administrator.

Suntem deschisi sa aflam opiniile dumneavoastra, precum si sa va furnizam orice informatii suplimentare de care ati putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs. In acest sens, va incurajam sa contactati Responsabilul nostru cu protectia datelor la adresa de e-mail dpo@eurolines.ro sau prin posta sau curier la adresa din Bucuresti, str. Reinvierii, nr. 3-5, Cladirea Europe Primex, Sector 2 – cu mentiunea: in atentia Responsabilului cu protectia datelor.

Ce informatii colectam

Informatii pe care le colectam despre dumneavoastra.

In vederea prestarii serviciilor solicitate, ne sunt necesare urmatoarele date ale dumneavoastra:

• Nume si prenume

Ne veti oferi unele informatii referitoare la tranzactia efectuata si interactiunea avuta cu site-ul si locatiile noastre. Colectam urmatoarele tipuri de informatii cu caracter personal:

• Numele, informatii de contact, data nasterii, numele si data expirarii permisului de conducere si numarul persoanei de contact in caz de urgenta;

• Informatii referitoare la inchirierea de masini, inclusiv locatia din care a fost inchiriata, data in care a fost inchiriata, tipul de inchiriere si preferintele dumneavoastra;

• Detaliile cardului de credit, detaliile contului de ultilizator online, numarul contului corporate / de membru, detaliile pasaportului, calator frecvent sau detaliile pentru calatorii insotiti.

• Adresa de e-mail

Tertii ne ofera informatii suplimentare despre dumneavoastra, pot fi urmatoarele catetogii de parteneri, inclusiv:

• Surse de referinta, cum ar fi terti a caror site-uri de rezervari online ne ofera detalii referitoare la datele de contact si numarul de confirmare a rezervarii pentru a usura procesul de inchiriere), angajatorul dumneavoastra (pentru date de contact generale) si firma de asigurare (pentru datele de contact si politica acestora).

• Hoteluri, liniile aeriene si cluburile a carora sunt membri, care ne ofera date de contact generale si informatii referitoare la datele rezervarii.

• Agentii de reportarea creditelor care pentru a preveni fraudele, ne ofera informatii referitoare la identitatea dumneavoastra.

• Furnizorii de servicii, cum ar fi customer support (pentru informatii referitoare la servicii si intrebari pe care le-ai avut) furnizorii de marketing (pentru informatii care ne ajuta pentru a ne prezenta cat mai bine produsele si serviciile).

Politica de confidentialitate pentru copii

• Nu preluam informatii personale despre copii.

Cum folosim informatiile dumneavoastra

Folosim informatia colectata de la si despre dumneavoastra pentru a va oferi serviciile noastre si pentru urmatoarele scopuri:

• Atunci cand este necesar sa va contactam si sa va oferim serviciile noastre pe durata contractului, inclusiv

• Sa va asistam in tranzactiile efectuate, cum ar fi rezervarea sau inchirierea unui vehicul.

• Sa oferim asistenta in ceea ce priveste interactiunile dumneavoastra cu noi sau sa va raspundem la intrebari.

• Daca este necesar pentru noi sa respectam o obligatie legala, inclusiv

• Sa impartaseasca informatii autoritatilor guvernamentale si de reglementare atunci cand legea solicita sau ca raspuns la proces legal, obligatie, sau solicitare.

• In cazul in care este necesar pentru interesele noastre legitime, asa cum sunt enumerate mai jos, si in care interesele noastre nu sunt suprimate de drepturile dvs. de protectie a datelor, inclusiv

• Pentru a comunica informatii importante despre inchirierea dvs., cum ar fi alertele de sosire si intoarcere.

• Sa ne ajute in furnizarea de produse si servicii mai bune: de exemplu, pentru a evalua performanta personalului nostru, pentru a evalua calitatea produselor si serviciilor primite si pentru a ne ajuta sa imbunatatim site-urile, facilitatile si serviciile noastre.

• Compilarea de statistici si analize privind utilizarea de catre clientii nostri a site-urilor, produselor si serviciilor noastre.

• Sa va dezvoltati un profil al dvs. si al interactiunilor dvs. cu noi, astfel incat sa putem furniza oferte, oportunitati si servicii personalizate care ar putea fi de interes pentru dvs..

• Pentru a ne proteja drepturile legale si pentru a gestiona securitatea retelelor si proprietatilor noastre. De exemplu, vom folosi CCTV pentru a asigura securitatea spatiilor noastre si vom mentine liste de clienti care nu platesc sau care au riscuri de siguranta

• Sa impartasiti informatiile dvs. unor terte parti pentru a preveni frauda si pentru a ne proteja interesele si drepturile de afaceri, confidentialitatea, siguranta si proprietatea sau ale publicului. Vom face acest lucru pentru a colecta facturile neplatite, pentru a evita raspunderea pentru sanctiunile pe care le suporti (de exemplu, citarile privind traficul) si pentru procesarea reclamatiilor.

• Sa impartasiti informatiile dvs. unor terte parti pentru a ne permite sa urmarim caile de compensatie disponibile sau sa limitam daunele pe care le-am putea sustine si sa impunem termenii oricarui contract de inchiriere sau termenii si conditiile site-urilor noastre.

• In cazul in care v-ati dat acordul, inclusiv

• Pentru a ne permite sa folosim telematica.

• Pentru a va trimite anumite promotionale sau comunicari de marketing orientate, oportunitati si servicii care pot fi de interes pentru dumneavoastra.

• Pentru a va trimite mesaje text (SMS) pentru a va furniza comunicari de timp sensibile legate de tranzactia dvs. (de exemplu, intarzieri de constructie la filiala aeroportului), oportunitati de inchiriere extinse, anchete privind experienta clientilor, promotii de marketing cum ar fi cupoane, reduceri, promotii de ultima ora sau informatii despre loialitate si recompense.

Dumneavoastra va puteti exercita optiunea in privinta unei asemenea prelucrari prin selectarea/bifarea casetelor adecvate din formularele/documentele utilizate pentru colectarea datelor cu caracter personal.

Indiferent de situatie, in cazul in care veti dori la un moment dat, incetarea prelucrarii de catre Rombus Transport a datelor dumneavoastra cu caracter personal, puteti solicita oricand incetarea oricarei prelucrari de date din partea noastra.

Totodata, va puteti dezabona oricand, folosind butonul „Dezabonare” sau „Unsubscribe”, daca veti dori sa nu mai primiti newslettere sau materiale informative din partea noastra.

Mentinerea informatiilor dvs. personale

Noi pastram informatiile personale atata timp cat trebuie sa ne indeplinim scopurile noastre de afaceri timp de 10 ani.

Cu cine impartasim informatii

Afiliati

Noi impartasim informatiile pe care le colectam despre dvs. cu afiliatii nostri („Afiliati”) in scopul emiterii unor documente necesare sau pentru a facilita furnizarea serviciilor oferite de noi.

Impartasim informatiile personale cu Afiliati in urmatoarele scopuri:

• Pentru a va gestiona inchirierea si pentru ca Afiliatii sa comunice cu dvs. sau sa va ajute cu inchirierea dvs.

• In legatura cu orice incident care rezulta din tranzactiile dvs. sau cu alte acorduri de conducere autorizate cu Afiliati, daca Rombus Transport crede ca, urmare unui astfel de incident, dumneavoastra sau un alt pilot autorizat ar putea constitui un risc pentru viitoarele inchirieri.

• Pentru ca Rombus Transport si furnizorul de servicii terte sa efectueze sondaje telefonice privind satisfactia clientilor.

• Pentru a va trimite comunicari de marketing despre produse sau servicii similare pe care Rombus Transport le considera interesante, inclusiv publicitatea vizata pe site-urile Rombus Transport, site-urile partenere selectate si retelele sociale.

• Compilarea de statistici si analize despre dvs. – si orice utilizatori autorizati de produse si servicii ale Rombus Transport, inclusiv statistici bazate pe date anonime, care permit aRombus Transport sa ofere clientilor dvs. si altor clienti in viitor servicii, produse, caracteristici si functionalitati mai bune.

Atunci cand permitem partajarea unor astfel de informatii cu Afiliati, noi si Afiliatii functionam ca controlori de date independenti. Rombus Transport isi pastreaza propria politica de confidentialitate cu privire la informatiile furnizate catre Afiliati.

Furnizorii nostri de servicii si partenerii de afaceri

Vom impartasi informatiile dvs. unor terte parti, cum ar fi:

(1) plati, furnizori de asistenta administrativa si tehnica,

(2) asigurarea, inchirierea corporativa sau alti clienti sau parteneri pentru a facilita tranzactia de inchiriere,

(3) furnizori de comunicatii care trimit e-mail si alte comunicari de marketing si de servicii legate de dvs. in numele nostru,

(4) furnizorii de asistenta pentru clienti, pentru a va oferi servicii pentru clienti,

(5) furnizori de colectare a datoriilor,

(6) procesatorii de daune si

(7) partenerii nostri de publicitate si de marketing si proprietatile media ale unor terte parti, inclusiv site-urile media sociale, cu care impartasim informatii agregate sau dezidentificate despre clientii nostri, pentru a le permite sa trimita mesaje publicitare vizate in numele nostru, si sa gestionam datele noastre, sa desfasuram servicii de analiza mobila si sa mentinem si sa imbunatatim serviciile noastre (in conformitate cu acordurile de confidentialitate, dupa caz).

Autoritatile guvernamentale

Informatiile dvs. personale pot fi, de asemenea, comunicate autoritatilor guvernamentale, dupa cum se arata mai sus.

Vanzare, fuziune sau modificarea controlului

Informatiile dvs. pot fi, de asemenea, transferate unei alte companii in cazul unui transfer, schimbare de proprietate, reorganizare sau cesiune a tuturor sau a unei parti a activitatilor sau activelor noastre. Aceasta se va intampla daca partile au incheiat un acord prin care colectarea, utilizarea si divulgarea informatiilor se limiteaza la acele scopuri ale tranzactiei de afaceri, inclusiv o decizie de a continua sau nu tranzactia de afaceri. Veti fi anuntat de catre noi in sistuatia in care se va intampla acest lucru.

Transferuri si prelucrare date globale

Informatiile pe care ni le furnizati sau pe care le colectam pot fi transferate sau accesate de entitati din intreaga lume, inclusiv:

• Furnizori de servicii terte: Utilizam furnizori de servicii terte care se afla in afara tarilor in care ne aflam, cum ar fi UE. Atunci cand va transferam informatiile personale furnizorilor de servicii terte care se afla in afara Romanie prin utilizarea clauzelor contractuale standard aprobate de Comisia Europeana.

Drepturile tale

In relatia nu noi, dumneavoastra, in calitate de persoana vizata, beneficiati de urmatoarele drepturi:

• Dreptul de a fi informat inseamna ca aveti dreptul de a fi informat cu privire la modul in care datele dvs. sunt prelucrate si motivul prelucrarii.

• Dreptul de acces inseamna ca aveti dreptul de a obtine o confirmare din partea noastra ca prelucram sau nu datele cu caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective si la informatii privind modalitatea in care sunt prelucrate datele.

• Dreptul la portabilitatea datelor se refera la dreptul de a primi datele personale intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si la dreptul ca aceste date sa fie transmise direct altui operator, daca acest lucru este posibil din punct de vedere tehnic.

• Dreptul la opozitie vizeaza dreptul de a va opune prelucrarii datelor personale atunci cand prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public sau cand are in vedere un interes legitim al operatorului. Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveti dreptul de a va opune prelucrarii in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, utilizand, daca este cazul, functia de dezabonare inclusa in materialele de marketing.

• Dreptul la rectificare se refera la corectarea, fara intarzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicata fiecarui destinatar la care au fost transmise datele, cu exceptia cazului in care acest lucru se dovedeste imposibil sau presupune eforturi disproportionate.

• Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) inseamna ca aveti dreptul de a solicita sa va stergem datele cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; va retrageti consimtamantul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; va opuneti prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale.

• Dreptul la restrictionarea prelucrarii poate fi exercitat in cazul in care persoana contesta exactitatea datelor, pe o perioada care ne permite verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegala, iar persoana se opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea; in cazul in care Rombus Transport SRL nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoana i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; in cazul in care persoana s-a opus prelucrarii pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei respective.

• Drepturi legate de procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri. Persoana vizata are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizata sau o afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa. Prevederile mentionate nu se aplica in cazul in care decizia:

a) este necesara pentru incheierea sau executarea unui contract intre persoana vizata si un operator de date;

b) este autorizata prin dreptul Uniunii sau dreptul intern care se aplica operatorului si care prevede, de asemenea, masuri corespunzatoare pentru protejarea drepturilor, libertatilor si intereselor legitime ale persoanei vizate; sau

c) are la baza consimtamantul explicit al persoanei vizate.

In cazul in care, dumneavoastra, direct sau prin reprezentant, va exercitati drepturile mentionate mai sus, in mod vadit nefondat, nejustificat sau excesiv, in special din cauza caracterului repetitiv, Rombus Transport SRL poate:

– fie sa perceapa o taxa rezonabila, tinand cont de costurile administrative pentru furnizarea informatiilor sau a comunicarii, sau pentru luarea masurilor solicitate;

– fie sa refuze sa dea curs cererii.

De asemenea, dumneavoastra va este recunoscut dreptul de a depune o plangere in fata unei autoritati de supraveghere si de a introduce o cale de atac judiciara.

Pentru exercitarea acestor drepturi, dumneavoastra va puteti adresa Responsabilului in protectia datelor cu caracter personal din cadrul Rombus Transport SRL cu o cerere scrisa, datata si semnata, la adresa de e-mail: dpo@eurolines.ro sau la urmatoarea adresa de corespondenta: Touring Rent Auto, Bucuresti, Strada Reinvierii nr.3-5, Cladirea Europa Primex etaj 2, sector 2.

Ne rezervam dreptul de a nu permite accesul la informatiile dvs. sau de a va limita drepturile (de exemplu, daca o astfel de divulgare este interzisa prin lege sau daca drepturile unui alt individ ar putea fi incalcate). In unele cazuri, acest lucru poate insemna ca suntem in masura sa pastram informatiile dvs. personale chiar daca va retrageti consimtamantul.

Preferinte de marketing

Aveti dreptul de a renunta la primirea comunicarilor de marketing (de ex., Marketing direct, anunturi grafice etc..) printr-o cerere scrisa.

Cum protejam datele dumneavoastra

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare si le stocam pe servere securizate, asigurand in acelasi timp redundanta datelor.

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, in general, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

Modificari la aceste politici

Daca este necesar, vom actualiza aceasta Politica de confidentialitate pentru a reflecta modificarile din practicile noastre de confidentialitate. In acest sens, va rugam sa consultati politica noastra accesand link-ul http://autocarulmeu.ro/politica-confidentialitate/.

Controlul datelor informatii de contact

Daca inchiriati un vehicul sau vizitati un site web sau un site pe mobil, in urmatoarele tari, controlorul de date este listat mai jos.

Tara: Romania
Controlor Date: Rombus Transport SRL.
Date de Contact: dpo@eurolines.ro